|
На основу члана 60. Закона о јавним набавкама („Сл гласник РС“, број 124/2012), Општинска управа општине Баточина упућује
П О З И В
За подношење понуда у поступку јавне набавке мале вредности
„НАБАВКА КАНЦЕЛАРИЈСКОГ МАТЕРИЈАЛА ЗА ПОТРЕБЕ ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ ОПШТИНЕ БАТОЧИНА ЗА 2014. ГОДИНУ “
Редни број набавке: 2/14
|
|
|
|
|
|
- НАЗИВ, АДРЕСА И ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НАРУЧИОЦА:
Општинска управа oпштине Баточина, 34227 Баточина, Краља Петра I број 37, WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
- ВРСТА НАРУЧИОЦА:
Ораган локалне самоуправе.
- ВРСТА ПОТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ:
поступак јавне набавке мале вредности.
- ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВКЕ, НАЗИВ И ОЗНАКА ИЗ ОПШТЕГ РЕЧНИКА НАБАВКЕ:
добра- потрошни канцеларијски материјал. Ознака у речнику набавке: 30192000-канцеларијски материјал.
- БРОЈ ПАРТИЈА, УКОЛИКО СЕ ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ ОБЛИКУЈЕ У ВИШЕ ПАРТИЈА: Предмет набавке није обликован по партијама
- КРИТЕРИЈУМ, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА: најнижа понуђена цена. Наручилац ће вршити упоређивање свих појединачних цена из спецификације канцеларијског материјала и изабрати оног понуђача који има највећи број добара по најнижим ценама.
- НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ:
конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набавки и интернет стајту наручиоца: WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
- ПОДАЦИ О НАДЛЕЖНИМ ОРГАНИМА ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ.
Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи, Министарства финансија и привреде, Београд, Саве Машковића 3-5, www.poreskauprava.gov.rs.
Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту животне средине, Београд, Руже Јовановић 27А, www.sepa.gov.rs.
и у Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине, Београд, Немањина 22-26, www.merz.gov.rs.
Подаци о заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у Министарству рада, запошљавања и социјалне политике, Београд, Немањина 11, www.minrzs.gov.rs.
- НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК:
Понуда се подноси непосредно или преко поште, на адресу ОПШТИНСКА УПРАВА ОПШТИНЕ БАТОЧИНА, 34227 Баточина, Краља Петра I бр. 37, СА НАЗНАКОМ – „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 2/14 - НЕ ОТВАРАТИ“ на прописаним обрасцима из конкурсне документације, у затвореној коверти или, кутији, на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се отвара први пут У РОКУ ОД 10 ДАНА ОД ДАНА ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА, односно до 10. 02.2014. године до 10,00 часова.
- МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА:
отварање понуда ће се обавити на дан истека рока за подношење понуда, 10. 02. 2014. године, у 10,30 часова у просторији наручиоца.
- УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА:
у поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Овлашћени представник понуђача, који учествује у поступку отварања понуда има право да приликом отварања понуда изврши увид у податке из понуде који се уносе у записник о отвaрању понуда.
- РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ:
Уговор о јавној набавци ће бити закључен са понуђачем којем је додељен уговор
у року од 8 дана од дана протека рока за подношење захтева за заштиту права из
члана 149. Закона.
У случају да је поднета само једна понуда наручилац може закључити уговор
пре истека рока за подношење захтева за заштиту права, у складу са чланом 112. Став 2. Тачка 5) Закона.
- ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ:
Оливера Јашовић, дипл. ек, телефон 034/6841-416, e-mail olja.jasovic@sobatocina.org.rs
Конкурну документацију можете преузети на линку испод:
- Конкурсна документација
- Одлука о додели уговора
- Обавештење о поднетом захтеву за заштиту права
- Обавештење Комисије о заштити права
|
|
|
|
|
|