На основу члана 60. Закона о јавним набавкама („Сл гласник РС“, број 124/2012),  Општинска управа општине Баточина упућује

П  О  З  И  В
За подношење понуда у поступку јавне набавке мале вредности
„НАБАВКА КАНЦЕЛАРИЈСКОГ МАТЕРИЈАЛА ЗА ПОТРЕБЕ ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ ОПШТИНЕ БАТОЧИНА ЗА 2014. ГОДИНУ  “
Редни број набавке: 2/14


 
     
 
  1. НАЗИВ, АДРЕСА И ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НАРУЧИОЦА:
    Општинска управа oпштине Баточина, 34227 Баточина, Краља Петра I број 37, WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
  2. ВРСТА НАРУЧИОЦА:
    Ораган локалне самоуправе.
  3. ВРСТА ПОТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ:
    поступак јавне набавке мале вредности.
  4. ОПИС ПРЕДМЕТА  НАБАВКЕ, НАЗИВ И ОЗНАКА ИЗ ОПШТЕГ РЕЧНИКА НАБАВКЕ:
    добра- потрошни канцеларијски материјал. Ознака у речнику набавке: 30192000-канцеларијски материјал.
  5. БРОЈ ПАРТИЈА, УКОЛИКО СЕ ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ ОБЛИКУЈЕ У ВИШЕ ПАРТИЈА: Предмет набавке није обликован по партијама
  6. КРИТЕРИЈУМ, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА: најнижа понуђена цена. Наручилац ће вршити упоређивање свих појединачних цена из спецификације канцеларијског материјала и изабрати оног понуђача који има највећи број добара по најнижим ценама.
  7. НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ:
    конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набавки и интернет стајту наручиоца: WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
  8. ПОДАЦИ О НАДЛЕЖНИМ ОРГАНИМА ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ.
    Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи, Министарства финансија и привреде, Београд, Саве Машковића 3-5, www.poreskauprava.gov.rs.
    Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту животне средине, Београд, Руже Јовановић 27А, www.sepa.gov.rs.
    и у Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине, Београд, Немањина 22-26, www.merz.gov.rs.
    Подаци о заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у Министарству рада, запошљавања и социјалне политике, Београд, Немањина 11, www.minrzs.gov.rs.
  9. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК:
    Понуда се подноси непосредно или преко поште, на адресу ОПШТИНСКА УПРАВА ОПШТИНЕ БАТОЧИНА, 34227 Баточина, Краља Петра I бр. 37,      СА НАЗНАКОМ – „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 2/14 - НЕ ОТВАРАТИ“  на прописаним обрасцима из конкурсне документације, у затвореној коверти или, кутији, на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се отвара први пут У РОКУ ОД 10 ДАНА ОД ДАНА ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА, односно до 10. 02.2014. године до 10,00 часова.
  10. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА:
    отварање понуда ће се обавити на дан истека рока за подношење понуда, 10. 02. 2014. године, у 10,30 часова у просторији наручиоца.
  11. УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА:
    у поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Овлашћени представник понуђача, који учествује у поступку отварања понуда има право да приликом отварања понуда изврши увид у податке из понуде који се уносе у записник о отвaрању понуда.
  12. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ:
    Уговор о јавној набавци ће бити закључен са понуђачем којем је додељен уговор   
    у року од 8 дана од дана протека рока за подношење захтева за заштиту права из        
    члана 149. Закона.
    У случају да је поднета само једна понуда наручилац може закључити уговор
    пре истека рока за подношење захтева за заштиту права, у складу са чланом 112. Став 2. Тачка 5) Закона.
  13. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ:
    Оливера Јашовић, дипл. ек, телефон 034/6841-416, e-mail olja.jasovic@sobatocina.org.rs

Конкурну документацију можете преузети на линку испод:

- Конкурсна документација

- Одлука о додели уговора

- Обавештење о поднетом захтеву за заштиту права

- Обавештење Комисије о заштити права